سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شماره تلفن مشاوره خانواده

شماره تلفن مشاوره خانواده

 

شماره تلفن مشاوره خانواده: هر شخص بسته به خانواده ای که در آن زندگی می‌کند و بزرگ شده است؛ دارای عقاید و رفتارهای متفاوتی می باشد که برای دیگران تازگی خواهد داشت. خانواده به عنوان اولین خاستگاه پذیرش هر شخص برای حضور او در اجتماع دارای اهمیت بسیار زیادی است. بنابراین حتی اگر مشکل کوچکی میان اعضای خانواده وجود داشته باشد؛ باید سریعاً حل گردد تا دیگر اعضا را درگیر نکند. این اختلافات می‌تواند بین زن و شوهر، والدین و فرزندان اتفاق بیفتد و امری کاملاً طبیعی و نرمال می باشد.

 

 

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی خانواده از سراسر کشور با شماره

9099075243

از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید

تاثیر وجود مشاور خانواده در حل مشکلات

همانطور که میدانید همه خانواده‌ها دارای عقاید و باورهای متفاوتی می باشند که برایشان اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین این عقاید می‌تواند نقطه ضعف آنها باشد. گاهی پیش آمده که فرزند با زیر پا گذاشتن این عقاید باعث ناراحتی و ایجاد اختلاف بین خود و والدینش شده است. در این صورت از همان ابتدا باید منشا اصلی این مشکل را یافت تا در آینده دردسرساز نشود. مشاوره خانواده تلفنی همواره آماده ارائه خدمات مختلف در حوزه روانشناسی و مشاوره به خانواده های محترم می باشد.

همانطور که گفته شد ایجاد اختلاف در خانواده امری کاملاً طبیعی میباشد. این اختلاف می‌تواند بین زوجین نیز رخ دهد؛ در این صورت همواره ارتباط با یک مشاور خانواده با تجربه می تواند کمک شایانی در کاهش اختلافات داشته باشد. مشاور خانواده سعی می کند که فرد آسیب دیده را از هیجانات ایجاد شده دور کند و آرامش را به او بازگرداند. در ادامه تلاش می کند منشاء اصلی اختلاف را بیابد. در نهایت با کمک خود شخص سعی می کند راهکاری اصولی و مطابق با شخصیت او را ارائه دهد.

هنگامی که یک خانواده دچار مشکل می شود؛ مهمترین مسئله و دغدغه این است که بتواند واکنش و تصمیمی درست را در مقابل مشکلات داشته باشد بنابراین تنها شخص کمک کننده به خانواده آسیب دیده یک مشاور خانواده با تجربه می باشد.

شما عزیزان می توانید جهت دریافت دریافت مشاوره تلفنی همه روز حتی در ایام تعطیل

با مرکز مشاوره تلفنی ایران تماس حاصل فرمایید.

جهت ارتباط با سامانه مشاوره تلفنی هوشمند سراسری از طریق تلفن ثابت

با شماره تلفن 43 52 907 909  تماس برقرار کنید.

تماس از سراسر کشور بدون صفر و بدون پیش شماره

تماس با تلفن همراه امکان پذیر نمی باشد

در صورت شنیدن صدای بوق اشغال و یا خطای مخابراتی مجدد تماس بگیرید